KOLEDAR PRIREDITEV 2014

17. Velikonočni pohod na Lašček
v ponedeljek, 17. 4. 2017
zbirno mesto: Srednji Lokovec / pri cerkvi / ob 9. uri

Tradicionalni velikonočni pohod na najvišji vrh Banjške planote (1071 m) bo letos potekal po nekoliko spremenjeni poti. Na vrh se bomo podali po skrajnem vzhodnem robu Banjške planote, tik nad Čepovansko dolino, vračali pa se bomo mimo opuščenih domačij po poti skozi Republiko in Novo mesto. Pot dolga štiri ure in pol hoda, z blagimi vzponi, je primerna za vse pohodnike. Pohodniki prejmejo čaj ob poti, ob prihodu pa toplo malico. Za obiskovalce bo ta dan odprt muzej kovaštva in razstava o škofu Metodu Pirihu.

v soboto, 19. 9. ob 20. uri
Otroške plotne delavnice
SE DOGAJA

HIP HOP plesne in ustvarjalne delavnice
termin: 3. 8. do 7. 8. 2015 / od 17.00 do 19.00

telovadnici OŠ Čepovan
trenerji: Alen Figelj, Miha Vogrinčič, Matija Komelj
in Kaja Devetak iz GGD
Poleg gimnastične vadbe organiziramo vodene
pohode, kolesarjenje, igre z žogo in družabne igre.
Več informacij in prijave sprejemamo na tel. 031 459 343 ali na

Kulturni program bodo oblikovali:
                Domači pevci iz Lokovca
                Vesel Garejnkančane
                Trio violin (Ana, Tina, Eva)
Ob 18.00 Teater Cizamo, predstava za otroke
                SKORAJ NAJBOLJŠI CIRKUS
Ob 19.00 Pozdrav KRAJEVNEMU PRAZNIKU
                V kulturnem programu bodo nastopili
                učenci OŠ Čepovan in Lokovški
                harmonikarji.
Ob 20.00 Koncert tamburaške skupine DUPLJAK
Ob 21.00 Zabava z ansamblom HRAM

Spremljajoči program:
       Odprta vrata malega muzeja kovaštva
       Tržnica domačih izdelkov in pridelkov
       Bogat SREČELOV

Lokovec / 28. junij 2015 ob 17.00

Prav na dan Lokovškega shoda bodo d  ozorele Češpe na figi. Okušali jih bomo v komediji, ki govori o tem, kako se narod znajde v času, ko gre vse k vragu. Dogajanje je postavljeno v čas po drugi svetovni vojni, lahko pa ga preslikamo tudi v današnji vsakdanjik, ko nas spet vodijo žejne preko reke in lačne mimo pravkar pečenega kruha. To je komedija o zvitosti, umnosti in iznajdljivosti ljudstva, predvsem pa komedija o nerodni ljubezni, v izvedbi gledališke skupine Brce iz Gabrovice pri Komnu.

DAN PROSTOVOLJSTVA
V sredo, 27. 5. 2015 vabljeni na DAN PROSTOVOLJSTVA.
Z delom pričnemo ob 9. uri.

15. VELIKONOČNI POHOD NA LAŠČEK

Vabimo vas na tradicionalni pohod na Lašček, v ponedeljek, 6. 4. 2015. Pohod bo potekal po urejeni krožni poti s startom pri cerkvi v Srednjem Lokovcu.  Zbor pohodnikov bo ob 9. uri. Ta dan bo imel odprta vrata kovaški muzej, kjer si bodo pohodniki lahko ogledali tradicionalni način kovanja.

Številni zvončki ob poti naznanjajo prihod pomladi. Sneg je dodobra skopnel tudi na tej višini. (Foto: Miran Podgornik)

3. Rally Nova Gorica / 13. 9. 2014 / start ob 9.00
Rally letos prvič šteje za državno prvenstvo Slovenije,
Avstrijski Rally Challenge, ohranil pa je veljavnost
tudi za regijski Alpe Adria Rally pokal.
Ena najatraktivnejših točk za gledalce je
na Križpot v Srednjem Lokovcu.

Otroške delavnice
»POLETNA ŠOLA ZA ŽIVLJENJE«

so namenjene osnovnošolskim otrokom.
Delavnice bodo potekale v Sr. Lokovcu in jih
pričnemo izvajati 11. 8. ob 17. uri.

Od 11. do 13. 8. bodo namenjene
HIP HOP plesu in jih bo izvajala učiteljica
plesa iz plesne šole Element.

14. 8. 0b 17. uri,
Delavnica kovanja in risanja z ogljem

18. 8. ob 17. uri, delavnica z Ljobo Jenče
Zgodbe ob kolovratu in polstenje

19. 8. ob 17. uri,
Pikapoloničine ustvarjalne delavnice

20. 8. ob 17. uri, zaključek delavnic
Ta vesela igra

Delavnice sofinancira Mestna občina Nova Gorica.

KOVAŠKI ODMEV

PONUDBA

AKTUALNO

Zavod POTENCIAL

Film TV Slovenija "Med hribi kačjih glav"

ARHIV: 13  12  11  10  09  08  07  06  05  04
PRIREDITVE 2004

HREPENILDA

V Lokovcu smo že drugo leto bivali in ustvarjali slikarji, kiparji, glasbeniki in pesniki. Teden dni smo posvetili navdihom, ki smo jih zaznali v pokrajini in v medsebojnem druženju. Sprehodimo se po pobočjih ob domačiji Pri Lukcu, ki se je za ta čas spremenila v naš dom in atelje. Umetniško kolonijo smo zaključili z razstavo v Galeriji Kašča in njeni okolici, dogodek pa je popestrila še glasbena skupina Vesel' Garenkančane iz Lokovca.

Začetek ogleda Hrepenilde 2004 se vije mimo hiše navzgor, proti gozdu. Akademska kiparka Mihaela Ciuha je tam postavila SRNIN POT, o katerem pripoveduje:
"Srnin pot ni križev pot. Srnin pot so poglobljene sledi gozdnih živali. Vanj sem postavila molitve, prošnje, podobe. Vse so ustvarjene tukaj. Posvečene so Preproščini, ki ji pripadamo slikarji, kiparji, pesniki v tem tednu. Oblikovala sem ga kot Križev pot. Po formalnem konceptu bi lahko spominjal na krščansko religijo, vsebinsko pa gre za naše ustvarjalne zapise in zarise. Tudi nažagane leskove veje z vrvico za okoli vratu, na katere smo lepili Anin Rožni venec, so postale slučajno podobne nekakšnim indijskim molilnim mlinčkom. Izkošene "srnine potke" pa pomenijo vezi med nami in med postajami Srninega pota."

Po ozki stezici nas pelje do 1. postaje, kjer na molilnem mlinčku vrtimo pesem pesnice Ane Porenta ROŽNI VENEC. Neskončna molitev, ki se nikoli ne neha in teče v krogih. Kot zven čričkov, ptic, drobnih živali. Na 2. postaji nas čaka KLOPCA. Postanek. Razgled. Potopimo se v slikovite hribe, pod katerimi se vijejo doline. Postanemo. Pomolčimo. Zazremo se vase. Preberemo MOLITEV Irene Potočnik s podobicami Ervina Potočnika. Če odpremo ALBUM s platnicami iz skrbno zvezanega lubja, se nam odkriva tridesetletje obrazov in spominov, ki sta jih v fotografski objektiv ujela Ana Zavadlav in Dane Janušič. Proti gozdu pridemo do 3. postaje, kjer je včasih že stalo znamenje, zdaj pa je Mihaela Ciuha ta kraj spremenila v KAPELICO SV. HREPENILDE. Na njej PROŠNJA.

S Srninega pota se z zaraščenega travnika napotimo k akademski kiparki Evi Peterson Lenassi, ki je spletla KOMPOZICIJO. To so Hrepenildine kite, stkane iz zemeljskih las. Iz majhnih rok. Za dotik in celjenje ran. Na umaknjeni vzpetini je vitofil Gregor Grešak postavil ČORTEN, kamnito skulpturo. Pravi, da jo moraš obhoditi tako, da jo imaš vedno na svoji desni. Kamnita klopca je namenjena meditaciji.

Nato se spustimo h kašči, kamor so se naselile umetnine slikark, ki so nastajale okrog "doma". Akademska slikarka Alenka Koderman je naslovila svoj ciklus TRAVNIKI; z akrili je na platna in les slikala podobe travnikov. Oblikovalka Elena Fajt je ujela zamrznjene trenutke gibanja barvnih lasnih pramen in zeli ter semen v steklo in ogledala, cikel nosi naslov ZAMAKNJENOST. Akademska slikarka Irena Potočnik preizkuša naravna rastlinska barvila, slika s stebli, vejicami, cvetovi, gomolji na platno. Tako so nastale njene SKRIVNOSTI. Akademska slikarka Ana Zavadlav s svinčniki zarisuje potovanje. Če gledaš dolgo, se ti zazdi, da boš pristal v kaki pravljici. Sliki imata naslov PO KRAJINI. Akademski kipar Ervin Potočnik pa se poigra s FALIČNIMI ŽLICAMI, ki so narejene iz leskovih vej in preizkušeno dobre za zajemanje kislega mleka. Skozi naslednja vrata vstopimo v KAMRO PESMARIČKO. Razveselimo se drobnih AKVARELOV, ki jih razstavljata mali slikarki Neža Ciuha Šnajder in Ana Tilda Potočnik. Tam preberemo še več pesmi Ane Porenta. Povedala nam je, da je tu začela pisati tudi drugi del romana Virtualnisvet.com. S stropa visijo in ob stenah nam potrkavajo zanimivi inštrumenti, ki so jih izdelali Matjaž Weingrl, Marko Jenič in Tala Lumbar - glasbeniki, ki izumljajo nova glasbila in nas ob večerih povabijo, da igramo nanje. Še zdaj nam odzvanjajo v ušesih.

Čeprav je umetniška kolonija Hrepenilda po svoji vsebini nenavadna, pa so jo domačini sprejeli odprto. Umetniški pogled na svet jim je bil zanimiv, čeprav ga verjetno niso doživeli na način, kot ga doživljamo umetniki. Pa vendar! Veter ustvarjalnosti je v tistem poletnem popoldnevu zvabil na plano množico ljudi, ki so si z zanimanjem ogledali razstavo.

Eva Lanassi, kiparka: "Spletanje divjih trav je enako kot urejanje vtisov, spominov in hrepenenj, ki so v svojem bistvu popolnoma neukrotljivi in kot svobodna bitja begajo po duši."

Alenka Koderman, slikarka: "Po mojem mnenju je to idealen prostor za kolonijo."

Gregor Grešak, vitofil: "Lokovec je kraj, kjer se čas prestavi v nižjo hitrost."