KOLESARJENJE

Že takoj spomladi lahko opazimo na planoti veliko kolesarjev, ki se umikajo prometnim potem v dolini. Možnosti za kolesarjenje so idealne, žal pa poti za kolesarje niso posebej označene. Po večini gre za asfaltirane ozke poti, makadamske najdemo le, če se globlje spustimo v gozd.

Iz smeri Nove Gorice vam priporočamo pot, ki se v začetku Čepovanske doline odcepi proti Dolenjemu Lokovcu in Lokovec prečka po vzdolžnem delu. Tu je veliko kratkih vzponov in spustov, ki se vijejo po asfaltirani poti mimo domačij. Na tej poti dobimo zares občutek, da se vozimo skozi najdaljšo vas v Sloveniji. Pot nas naprej vodi proti Lomu ali pa se na križišču odločimo za Kal nad Kanalom.

Iz smeri Nove Gorice skozi Puštale do Čepovana. Tu se odločimo ali bomo zavili po zelo strmem klancu v Lokovec ali pa bomo nadaljevali pot proti Vratom in se od tu po zelo lepi gozdni poti vzpeli do Vrha Ječmenc, kjer se bomo v križišču odločili ali bomo pot nadaljevali proti Gorenjem Lokovcu ali zavili v Srednji.

KULTURNO TURISTIČNO DRUŠTVO

PONUDBA

AKTUALNO

Zavod POTENCIAL

Film TV Slovenija "Med hribi kačjih glav"

KOLESARJENJE

klikni za povečavo klikni za povečavo klikni za povečavo